Runescape - Největší CZ/SK Runescape fan web - RSko.cz

RSko.cz

Návody, Questy, Příručky,...

Projekty: Platick návody RS07 | Evil tree | Skill boost | Treasure trail | Shooting Star Štýl 1 Štýl 2 Štýl 3 Štýl 4 Štýl 5 Štýl 6 Štýl 7

Loading tip...

Autor článku: Sco Angel

Skilly a questy:
Thieving 38
Construction 45
Hunter 45
Sea Slug a Cold War

Předměty:
8x silk, 4 plank, jehla, nit, penguin suit (clockwise device(steel bar) + plank + silk), teleporty do Ardougne a Yanille.

Quest začíná u Larryho v Ardougne Zoo, promluvte si s nim a o Raktuber, pošle vás do Witchhaven na průzkum.

Vesnice Witchhaven se nachází na východě od Ardougne, prohledejte jižní část vesnice a prozkoumejte obří stopy, pak se vraťte k Larrymu.

Shlédnete animaci, kde Zookeeper se přesvědčí o obří stopě ve vesnici. Následně si promluvte s Larrym, který vás pošle poblíž vchodu do trpasličího města. Předtím je zapotřebí mít nachystáno penguin suit (clockwise device + plank + silk).

Dostaňte se sem buď teleportační lyrou nebo fairy ring (DKS) a naskočte na loď.

Na místě si promluvte s Larrym a přeměňte se na tučnáka a utíkejte k zasypanému vchodu s označením AVALANCHE.

Hned se dejte doleva do místnosti, kde probíhá výslech. Klikněte na tučnáka u křesla, ale budete přerušení, nakonec vám agent povolí vyslýchat. Máte k dispozici několik otázek a budete se snažit podrýt jeho důvěru ke kapitánovi ponorky, aby vám prozradil o úmyslu rebelského kapitána. Postupně mu pokládejte otázky a snažte se vybrat takové, aby vás KGP Interrogator pochválil, že jste udělali pokrok.

Při výslechu vám postupně řekne  věci okolo kapitána, ale také způsob jak přivolat loď. Zapište si postup jaké penguin emote musíte udělat, abyste mohli vstoupit na ponorku. Emote je pravděpodobně pro každého náhodná.

V další místnosti s hudebními nástroji si promluvte s Ping a Pong, kteří vám něco řeknou o strážci před War Room.

Následně zajděte za hlídačem a promluvte si s nim, zjistíte jaké prvky ho potěší a uspí a jaké prvky ho naopak rozzuří. Zpět k Ping a Pong a promluvte si s nima, tentokrát zvolte „Work of the words“ a navolte taková slova, které potěšili KGP Agenta, takže v mém případě

Zpět za hlídačem a zaspívejte mu nově složenou píseň a konečně usne. Použijte panel a otevře se dveře. Uvnitř ve War room si promluvte s trpaslíkem. Ten vám pomůže, jen pokud najdete způsob jak ho zachránit. Zpět za Larrym, který vám poví, že je zapotřebí nit, jehlu, 8 silk a 4 planky. Až získáte tyto předměty, tak zpět za trpaslíkem, a dejte mu je. Naućí vás jak sabotovat ponorku + dostanete toolbox.

Můžete si to nacvičit na přístroji a pak zpět za Larrym, který potřebuje pozici ponorky. Poví vám o tučnákovi Noodle, který je poblíž vchodu do základny.

Promluvte si s nim a dostanete ID kartu, vstupte do základny.

Ukažte hlídači ID kartu a vstupte do kanceláři.

Proklouzněte přes hlídače až do místnosti se stolem, které prohledejte a získáte kopii telegramu. Stejnou cestou musíte zpět a nesmí vás chytit. Promluvte si s Larrym a ten vám řekne, že na vás počká v Yanille, ale nejdřív je nutné mít pár předmětu.

Fish hat a conch shell najdete v místnosti, kde byl proveden výslech, na bedně najdete tyto předměty. Musíte je sebrat, když agent se nedívá. Všechny získáne předměty si nechte a určitě si všimněte, jakou rybu má na hlavě tučnák v křesle a zapamatujte si to.

Larry na vás čeká na jihovýchodě od Yanille, přeměňte se na tučnáka a nasaďte si jednu ze 4 rybí čepic (správná čepice je ta, kterou měl tučnák na hlavě) a zatrubte z mušle. Nyní je třeba udělat správné emote, pokud jste při výslechu si zapsali postup emote, tak proveďte a dostanete se na ponorku.

Uvnitř zajděte do kapitánské kajuty a pak vás zatknou a hodí do vězení.

Vzadu najdete HATSTAND, seberte vše co tam je a použijte swordfish na dveře od vězení. Přístroj určené na sabotování najdete hned před vězením.

Vzhledem k tomu, že jste přišli o toolbox, tak musíte improvizovat.

  • krabí klepetka na kovovou desku
  • žraločí zuby na dráty
  • úhoř na dráty
  • seaweed na dráty
  • puffer fish jako náhrada za měch
  • swordfish vložte do místa, kde by měla být páka
  • klikněte na puffer fish, čímž tlak stoupne k červené stupnici
  • chobotnici použijte na kolo, abyste snížili tlak k zelenému ukazateli
  • pak následně zatáhněte za swordfish/páku

Proběhne rozhovor, kde se odhalí zrádce.

Až to vše skončí, tak si promluvte s ledním medvědem schovaná za stromy a odveze vás zpět do Ardougne.