Runescape - Největší CZ/SK Runescape fan web - RSko.cz

RSko.cz

Návody, Questy, Příručky,...

Projekty: Platick návody RS07 | Evil tree | Skill boost | Treasure trail | Shooting Star Štýl 1 Štýl 2 Štýl 3 Štýl 4 Štýl 5 Štýl 6 Štýl 7

Loading tip...

Autor: Rekpet a Sco Angel
Spoluautoři (některé screeny) - Sco angel, Maxpayne 1123, D4RKGHOST, Ivanov2, Zasranek

Upozornění:
Může se stát, že po vás uvařené ryby nebo nějaké jiná činnost bude vyžadovat vyšší level než máte, nevadí, místnost není pro dokončení dungeonu důležitá (ale přijdete o trochu xp). Pokud máte ve skillu 99, může se stát, že to po vás bude chtít i 104, toho dosáhnete jedině pomocí potionu.
U většiny hádanek se může stát, že budete zraněni. Toto je ovlivněno náhodou. Nemůžete tomu nijak zabránit.
Pokud v místnosti není hádanka, či dveře s barevným, tvarovým zámkem, musíte vymlátit všechny monstra uvnitř, aby se otevřeli.
Hádanky jsou jednorázové, jak je jednou splníte, dveře zůstanou odemčeny napořád (kromě bodlin, ty musíte projít vždy znovu, ale ty které vás zranily jsou již vystrčené a bludiště, ale už bez časomíry a hrozby plynu).

Prokopávání tunelů

Stačí s pomocí pickaxe odkopat závaly a pak zajistit sloupy, na to je potřeba kladivo. Za tyto činnosti hrozí vysoký damage v případě neúspěchu.


Světelná dráha

Prvně zapněte všechny kameny tak, aby svítily. Pak musíte světla vyrovnat tak, aby ve všech drahách běžely stejně. Toho dosáhnete pomocí jejich zastavování, pro zastavení stoupněte na panel na konci dráhy. Až všecky zároveň dojedou do středu, dveře se odemknou.


Spící stráže

Před vstupem do místnosti vypněte RUN! A pak postupně přecházejte od jedné postele k druhé a okrádejte stráže, jeden z nich má u sebe klíč ke dveřím (má ho každý, jen jeden je pravý). Pokud run nevypnete stráže probudíte, to se může stát i při neúspěšném okrádání. Z probuzených stráží dostanete klíče jen když je zabijete.


Šachy

Cílem je přeměnit celou hrací plochu na stejnou barvu (černá nebo bílá). Toho docílíte volbou Imbue na panelu, ten otočí panel u kteréhé jste to použili a další 4 panely, vždy jeden kolem hlavního (ne šikmo). Pokud se vám to nedaří, stačí zvolit možnost Force, která otočí jen jeden panel, ale ubere vám trochu zdraví.


Posouvání soch

Sochy na jedné polovině místnosti jsou nehybné, s druhými můžete volně pohybovat (ne šikmo). Cílem je nastavit hybnou půlku stejně jako tu nehybnou (tak jak to vidíte, ne zrcadlově).


Skákání po plošinách

Seberte krystal na začátku dráhy, s ním pak musíte přeskákat ke kameni na jejím konci. Doporučuji začít vždy na těch prodloužených úsecích podlahy (nejlépe u krajů). Poté co skočíte na první plošinu, objeví se orb, tomu se musíte vyhnout (snaží se vás dohnat). Pokud vás dožene, vrátí vás zpátky a ubere asi 1/2 zdraví. Na konci umístěte krystal na kámen a vraťte se zpátky.

Páky

Cílem je stlačit všech 5 pák co nejrychleji. Pokud se vám to nepovede dostatečně rychle (někde se zaseknete) budete penalizování ztrátou části zdraví.


Červi

Abyste se dostali k dalším dveřím, musíte přeběhnout přes červíky, to uděláte tak, že v době kdy jsou k vám zády je bouchnete (kliknete na ně). Pak můžete v klidu přeběhnout, ale nesmí vás přitom vidět otáčející se oko ve středu místnosti. Pokud vás spatří, ubere vám HP a teleportuje vás k náhodným dveřím (takto se dá dostat tam kam chcete).


Monolith

Aktivujete monolith, po místnosti se začnou objevovat mysterious shade (level 63 a nižší) a útočit na něj. Vaším cílem je nalákat je na sebe a nechat monolith se plně načíst (shades mu ubírají charges). Až bude plně načten, dveře se odemknou a zbývající shade zmizí.


Mim (Mumie)

Stoupněte si na blok před ní a opakujte to, co udělá (volbou v chatu). V případě neúspěchu ztratíte HP.


Ledová plocha, klouzání

Musíte překlouzat místnost tak, abyste stlačili všechny modré plošiny. Pak se dveře odemknou.

Golem

Potřebujete hammer (koupíte) a chisel (najdete na zemi). Z krabice u golema seberte kámen, z něj vyřežte takovou část těla, která golemovi chybí (ruka, hlava, noha). Tu pak očarujte (klikněte na ni) a použijte na golema. Za všechny činnosti, co uděláte špatně hrozí úbytek zdraví.


Fretka #1

Kupte si fly fishing rod a feathers. Poté nalovte ryby ve fishing spotu u plošiny, ty uvařte na ohni. Uvařené ryby házejte na plošinu tak, abyste nalákali fretku na modrý panel (může být i jinak zbarvený), přitom se ale musíte vyhnout kalužím.


Fretka #2

Ze stromu na zdi této místnosti pomocí nože vyrobte pasti. Ty doporučuji umístit k rohu (musíte tam dát dvě, nejdou totiž dát úplně do rohu) a fretku k tomu rohu pak nažeňte, ta se do jedné z nich chytí. Pak past zkontrolujte a pokud je v ní, dveře se odemknou.

Fretka #3 - fretky a barevné plošinky

Vaším úkolem je dostat barevné fretky na jejich příslušnou plošinu. Pokud budete stát za nimi, budou před vámi utíkat a postupně je nalákáte do plošinky. Pokud se zaseknou o stěnu, tak je musíte vyděsit SCARE a oni se pohnou libovolným směrem. Scare nevyužívejte zbytečně, protože fretka se pak bude pohybovat náhodně.

Fremmenik warrior, výroba věcí

Aby vám bojovník otevřel dveře musíte uvařit ryby, udělat boxes a luky. Celkem jsou tu 3 krabice surovin, na každou z nich klikněte a počkejte, až je postava vyrobí. Po dokončení všech místnosti se dveře odemknou.


Duchové

Pro otevření dveří, musíte vymlátit všechny duchy. Vždy jde zranit jen jeden. Toho poznáte podle toho, že do něj vletí duch, vystřelený ze zdi. Takhle pozorujte a zabijte všechny (můžete zkoušet i náhodně).


Combat triangle #1

Potřebujete hammer, chiesel a pickaxe. Vykopejte kámen z díry ve zdi a vyrobte z něj takovou zbraň, která v trojúhelníku chybí (sword (meč) - bow (luk) - staff (hůl)). Pokud zvolíte správně, dveře se odemknou.


Combat triangle #2

Ze zdi za pomocí pickaxe vykopejte 5 kamenů (nebo víc do zálohy, můžou se zničit), z nich pak vyrobte takové zbraně, abyste je dali neozbrojeným mužům a ti s nimi porazili ty, co stojí proti nim (mága porazí lučištník, lučistníka bojovník a bojovníka mág).

Bodliny

Stylem pokus-omyl projděte přes tři řady bodlin, jen jedny z nich se nevystrčí a nechají vás projít, zbytek vás zraní. Cestu si zapamatujte, budete to možná muset projít vícekrát.

Bludiště

Cílem je dostat se do středu bludiště v časovém limitu, pokud to za něj nestihnete, do místnosti začne proudit jedovatý plny, jež vás zraňuje. Časomíru/plyn zastavíte otevřením bedny ve středu bludiště.


Barely (sudy)

Prvně protlačte barely tak, abyste se dostali až do zadní místnosti (barely nejsou ve hře jako objekty, musíte postupovat po políčkách herní obrazovky, když kliknete na minimapu, tak vás barely stopnou a nepustí vás). Tam seberte část barelu (a můžete vybrat truhlu v boční místnosti) a pomocí kladiva ji připevněte na barel stojící u zdi o místnost dřív. Takto opravený barel pak posouvejte kolem zdi a naplňte ho, plný ho dotlačte na konečnou plošinu. Pokud je dostatečně těžký, otevře dveře.


Překážková místnost

Jednoduše projděte všechny překážky a otevřete si dveře (jdou jen z jedné strany), protože tama budete procházet i později.

Duch #1 s antique ring na zemi

Ring seberte a vložte do truhly (jewelery chest), opravte poškozený sloup, také vázu a nakonec otevřete rakev a blessněte.

Duch #2 - pochodující okolo rakve

Obrázek není k dispozici

Dejte READ na rakev, čímž se objeví název herbu. Poblíž je herb farm spot, natrhejte přesně daný herb, co byl napsaný v rakvi, očistěte a vložte na 4 pilíře u rakve, které následně tinderboxem zapalte.

Most #1 bez s winch (naviják)

Z truhly seberte len, který zpracujte na kolovrátku a získáte lano. Z druhé truhly seberte poškozený hák, kladivem opravte u blízké kovadliny. Spojte hák a provaz dohromady a přehoďte přes propast, přejděte na druhou stranu. Existuje i verze, kde poblíž je kladka (winch), po přehození háku ještě otočte navijákem.

Most #2

Přeskočte na druhou stranu a z bedny seberte 5 prken, které zacelte most.

Most #3 - s kamenem a chisel

Poblíž mostu je ložisko na kámen, vykopejte a chiselem zpracujte na kvárd, kterým spravite most.

Most #4 - se sochou a mining spot

Jedna z sošek je poškozená a poblíž je mining spot, vykopejte kámen a kladivem opravte sochu. Následně zatlačte na plošinku, čímž vyjede most.

Posouváním kamenných sloupců

Nejdřív posuňte sloupy na barevné čtverečky na zemi. Následně ze zdi, kde jsou police s vialy, seberte od každého druhu 1 barevnou flašku a vložte do kamenných sloupů, podle toho na jaké barevné ploše stojí.

Mercenaries leader

Uprostřed místnosti stojí osamocený mág, pokud najedete myší, objeví se jméno: Mercenaries leader. Vstupte dovnitř a snažte se ho zabít. Mezitím bude vyvolávat posily. Pokud to nezvládnete, teleportujte se ven a počkejte až jeho posily zmizí.

Květina

V místnosti jsou kořeny, malé květiny a jedna hodně velka květina. Sledujte jakou barvu má velká květina, pokud se zabarví na modrou, tak můžete prosekat malé barevné květiny, které mají stejnou barvu jako velkou. Barvy květin se průběžně mění, chce to trpělivost. Až se prosekáte k velké květině, tak ji zasaďte poslední ránu a můžete dál.

Krvavá fontána

Opravte poškozené sloupy (kladivo) a odstraňte kameny (krumpáč), čímž zpřístupníte průtok krve.

Obelisk

Uvnitě je obrovský obelisk, okolo jsou 4 summoning potvory nebo mohou být v kombinaci s jinými. Tak či tak, se nejdřív zaměřte na summoninga Skinweavera, který léčí ostatní potvory, dál už je to na vás. Doporučuji ze začátku mage a summoning protect.

Knihovna

Jsou tu 4 otáčivé police na knih. Naproti nim jsou barevné knihovny u zdi. Pokud jsou obě police k sobě otočené, tak uvidíte jak se mezi sebou přesouvají barevné knihy. Vašim úkolem je dostat tyto knihy na barevnou knihovnu na zdi.

Bludiště smrti

Úkolem je dostat se do prostřední části bludiště, po cestě budete zraňování. Více o této hádance není známo ani to, jak se vyhnout zranění.

Hádanky, Enigmatic Hoardstalker


Zvolte možnost "Get riddle", on vám poví hádanku, kterou musíte vyřešit tak, že mu odpověd donesete formou předmětu. Pokud neuspějete, ubere vám zdraví, jinak odemkne dveře.
Známé hádanky:

Poznámka: předměty můžete najít v dané místnosti buď v truhle, barelech nebo leží volně na zemi. Pokud nemáte skill na otevření dveří, lze si vyrobit nebo koupit od obchodníka.

Though I'm light, I can not illuminate the dark.
Feather

Completed I can make you dead, but currently I have no head.
Headless arrow

The blunt force I provide is surprisingly constructive.
Hammer

I am water that brings fire to your heart.
Firebreath whiskey

Without me, a deathslinger is merely a gorajo with a stick.
Bowstring

Though my friends fly high,I was always destined to protect.
Novite kiteshield

Remove my yellow skin, and dine on me within.
Banana

While many call me mould, some call me savoury.
Jakákoliv mushroom

The slowest of assasins I'm at your home I'm your blade or your drink.
Weapon poison

From your veins I flow, from essence did I grow
Blood rune

Born through fire, I'm lost in winds and muddied in water.
Ashes

Sticks and stones may break me, excercise may ache me.
Bones

I demonstrate faith in a dark god.
Unholy symbol

Without me you cannot survive, but fill a room with me and you would surey die.
Vial of water

I am cursed with but one eye. And from Haystacks I will spy.
Needle

A serpent am I, yet on land I would die
Short-finned eel nebo Salve eel

I pluck the denizens of the sea, to serve a salty sailor's tea
Fly fishing rod

I can get you almost anything you want, but with no one to accept me, I am worthless.
Coins