Autor článku: Sco Angel
Požadované questy a skilly:
Druidic Ritual
Quiet Before the Swarm
Wolf Whistle
54 Thieving
52 Woodcutting
49 Herblore
48 Summoning
47 Construction
47 Mining
46 Hunter
Předměty: pick axe, coiny (1000 gp), lopata, sextant, watch a chart, teleporty do Falador a Port Sarim. Jídlo a armor pro souboj s 110 monstrem.
Promluvte si s Tyrem v Void Outpost a souhlaste, že mu pomůžete.
Vydejte se do Port Sarim, kde na vás čeká Jesicka a Korasi, promluvte si nima a pak vás pošle, abyste si promluvili s místními.
Zamiřte rovnou do obchodu s rybářskými potřebami a promluvte si s Gerrantem "I´m tracking an escaped animal". Řekne vám o stopě u barelů s rybami. Vyjděte ven a uvidíte fialové stopy, prozkoumejte stone, bush, plant, prostě tam kde je možnost SEARCH a postupně vás to povede dál a dal.
Nakonec se dostanete k hospodě, prohledejte díru a pak se vraťte k Korasi, kde si promluvte o objevu.
Vraťte se do hospody a promluvte si s barmanem, no je opilý a ztratil klíče od sklepa. Klíč najdete ve hromadě odpadků.
Sestupte do sklepení a prozkoumejte zničenou část zdi, krumpáčem vykopejte a pak je nutné nabrat vzorek do barelu. Vejděte ve sklepení do skladiště.
Úkol je jasný, na konci je prázdný barel a máte to protlačit před otvor pro vykládání barelu. Odsouváním ostatním barelu se snažte uvolnit cestu. V inventáři máte píšťálku, kde můžete resetovat celé puzzle nebo posunout krok zpět. Pokud se vám podaří prostrčit barel, vyjděte ven nebo zapískejte a budete u dveří. Promluvte si s Jesickou a pak se vydejte na Karamju.
V Musa Point si promluvte s barmanem, ten neviděl nic podivného, až na vystrašeného prodávače Kofiho. Zajděte do general store, kde si s Kofim promluvte o podivných monstrách, řekne víc, pokud mu opravíte dům. V zadní části místnosti jeho obchodu seberte ze stolu plank a log, dále kladivo a chisel. Chiselem opracujte dřevo a pak je spojte dohromady, následny výtvor opravte budovu. Kofi vám ukáže stopy neznámého tvora.
Opět klikejte na SEARCH předměty na zemi, pak u ohrady s banány prohledejte křovisko SHRUB.
Najdete další díru, prohledejte a získáte kousky vosku, promluvte si s Korasi a společně se přesunete do Rimmington.
Promluvte si s obchodníkem s craft výbavou a dozvíte se pár informaci. Následně se vydejte k chemikovi, kde už je Korasi a Jesicka.
Promluvte si s oběma a pak s chemikem, je nutné analyzovat vzorek, musíte mít 16 volných míst. Pro rozhovoru s chemikem zvolte Analysis sample. Co je tedy úkolem, máte udžovat správnou teplotu, výkon i stabilitu procesu. Každý hráč má jednu kombinaci směsi, které způsobuje výbuch.
1. vkládáte vzorky, abyste stabilizovali proces.
2. přidáváte palivo a tím zvyšujete teplotu. (heat)
3. snižujete teplotu.
4. snižujete výkon (power)
5. zvyšujete výkon
6. další přísady.
A. vzorek, který je v chemickém procesu
B. na jaký vzorek je třeba přeměnit.
Předně je nutné udržet teplotu a výkon, aby byly ve stavu OK, dále dost často se mění část TURN SAMPLE TO:... pokud máte například přeměnit na misku s "modrým práškem" a v SAMPLE IS máte například "zelenou zkumavku", tak pro stabilizaci chemického procesu je třeba přidat "zelenou baňku". Popis příkladu korenspoduje s obrázkem a je možné, že budete mít jinou kombinaci. Hlavně si hlídejte výbušnou směs a nepřidávejte to co způsobí výbuch, jinak musíte absolvovat znova. Po dokončení analýzy, si promluvte s Korasi a souhlaste s přesunem do Faladoru.
Promluvte si s Sir Tiffy, který vám dá tip na Aliho, který prodává krabice s puzzle, vydejte se k bance a promluvte si s nim. Kupte si jednu krabici a zpět k Korasi, ti se snaží oetvřít, ale marně až se Korasi naštve a hodí na zem. Zjistíte, že uvnitř je fialová kapalina. Promluvte si s Sir Tiffy s žádosti o prohledání Aliho zboží, ale je nutné získat povolení.
Povolení získáte od Sir Amik. Toho najdete v horních patrech White Castle, kde vám dá povolení. Vraťte se k Alimu a požadujte prohledání zboží, po rozhovoru vám dá clue ke svému dodavateli.
První část clue vás zavede na západ od Falador poblíž mining spot.
Poblíž Rimmingtonu seberte z pole cibuli a vyhledejte dle mapy pobíhajícího turistu, dejte mu cibuli a dostanete clue.
Další část clue je v farmařově domě, kde vyhledejte krabici.
Vydejte se do Monastery a vykopejte v místě na obrázku.
Poslední část clue jsou koordináty, ty vás zavedou na sever od Black knight fortress. Klikněte na poklop a pak se objeví Koras s Jesickou, promluvte si s oběma a pak vstupte dovnitř.
Prvního strážce vyřídí Korasi, dál už není možné protože hlídač chce slyšet heslo. Za bednami si promluvte s Korasi a Jesickou a je nutné získat heslo. Jesicka vyčaruje brouka, ten umístěte u bedny poblíž dveří a běžte se schovat, počkejte až dělník jde ke dveřím. Až bude čisto seberte brouka a odneste k Jesice. Dozvíte se heslo a Jesicka použije heslo, ale hlídač požaduje identikační kartu.
Počkejte si na dělníka, který odnáší krabice a "pickpocket" , získáte tak přístupovou kartu, kterou dejte hlídači. Budete vpuštění dovnitř. V další místnosti zabte dělníka a získáte klíč, kterými otevřete poslední místnost.
Nepřítel má tendenci se vysát vám prayer a léčit se, takže netřeba mít plný prayer a zabte ho bez protectu s jídlem. Po smrti nepřátel si promluvte se zvířetem a máte možnost ho pustit nebo zajmout. Nevím jak to ovlivni dál, zvíře jsem pustil na svobodu. Po rozhodnutí si promluvte s Korasi a souhlaste s přesunem do Void Outpost, kde si promluvte s Tyrem.
Tyr vám dá doporučení, to odneste k void knightům u lodi, kteří přemění doporučení na 50 pest points.