Runescape - Největší CZ/SK Runescape fan web - RSko.cz

RSko.cz

Návody, Questy, Příručky,...

Projekty: Platick návody RS07 | Evil tree | Skill boost | Treasure trail | Shooting Star Štýl 1 Štýl 2 Štýl 3 Štýl 4 Štýl 5 Štýl 6 Štýl 7

Loading tip...

Autor: Elektrik

 

Obtížnost:

Středně těžký a středně dlouhý

 

Vyžadované questy:

Prince Ali Rescue quest

Itchlarin Little Helper quest

 

Odměna:

1 Quest point

7k zkušeností do Thieving

Lampa s 2x 7k xp do jakéhokoliv combat skillu mimo Prayer.

Keris dýka

Banka v Sophanemu

 

Potřeby pro quest:

Teleport do Al kharid (Glory amulet), lucerna, sirky, jídlo, cca 1200gp na přepravu kobercem, Shantay pass a doporučený je i antipoision včetně jednoklikového teleportu pro případ nouze (teletablety, elf crystal či ectolahvička).

 

Návod:

Vezměte si Dragon hide armour, Lucernu, sirky, Glory amulet, jídlo, 400gp, Shantay pass a vydejte se do Sophanemu. V jeho jihozápadní části najděte chrám v které najděte nejvyššího kněze (High priest, označen na mapce červeným bodem).

 

 

Po krátkém rozhovoru Odklikněte možnost  „Sounds like a quest for me…“ 

 

 

Následuje opět krátký rozhovor, po kterém se spustí animace. Po jejím skončení vám opět kněz nabídne několik možností, které můžete přečíst všechny odshora dolů.

 

 

Nyní musíte najít JEXe. Postává před chrámem v severovýchodním cípu městečka (viz. mapka Sophanemu a žlutý bod).   

 

 

Po dokončení rozhovoru se vydejte do podzemí menšího chrámu. Naleznete jej v jeho jihozápadním rohu (mapka Sophanemu zelený bod).

 

Vstoupíte do prostor odstavené banky, která se po dokončení questu stane funkční. Zde však pokračujte dál do nižšího patra. Vstup je hned u žebříku, kterým jste přišli. Tím nastartujete dialog se strážci banky.

 

 

Po jeho dokončení sešplháte do sophanemského labyrintu. Pohybují se zde mágové lvl 93 a jezdci na broucích lvl 98 s ranged útokem. (Dokáží vaší lucernu sfouknout. Buďte tedy připraveni i na tuto okolnost). Vypněte si automatické opětování útoku a projděte bludištěm jak znázorňuje mapka. 

 

 

Cestou na vás čeká mino nepřátel i několik druhů pastí. První jsou v podlaze. Stačí na ně kliknout a vybrat možnost „Search floor“. V případě neúspěchu budete zraněni za 14-18hp.

 

 

Další jsou vyjíždějící bloky ze zdí. Ty je však snadné projít.

 

 

Dále vyjíždějící hroty. Odstraníte je stejným způsobem jako pasti v podlaze možností „search

 

 

Pak tu máme tekoucí písek. Jestliže na něj vstoupíte, propadnete se o úroveň níže, kde se pohybuje už četnější počet mágů a jezdců na broucích. Pokud se vám tak stane, najděte nejbližší žebřík a po něm se vraťte do bludiště zpět. Podle mapky se pak snadno zorientujete.

 

 

A jako poslední nástraha jsou neviditelná propadla. Poznáte je však podle symbolu skaraba na stěně. Pro úspěšný průchod této pasti stačí jít po opačné straně zdi. Jestliže si pasti nevšimnete včas, propadnete se o patro níž stejně tak jako u tekoucího písku.

 

 

Jakmile projdete úspěšně labyrintem, otevře se před vámi bezpečná zóna prozatím prázdné jeskyně. Jděte po cestě dál, dokud nenarazíte na mrtvé tělo Kaleefa.

 

 

Po jeho prohledání se vám v inventáři objeví svitek. Ten si přečtěte a přejděte k propasti, kde už čeká al-kharidský agent Maisa.

 

 

Prohoďte s ním přes propast pár slov a v rozhovoru volte nejdříve možnost „Draynor village

 

 

A pak "Leela"

 

 

Po dokončení rozhovoru se teleportujete do Al-Kharid, kde najděte Omana. Většinou se potuluje před hradem (viz. mapka Al-Kharid, červený bod)

 

 

Prohoďte s ním pár slov a po krátké chvilce ho přesvědčte volbou „It would drive a wedge…“.

 

 

Když domluvíte, zajděte do banky a vybavte se na boj.

 

Doporučuji si vzít dragon hide armour, antidragon shield, runy na nejlepší útočné kouzla co dovedete a hůl. Dále jídlo, 400gp na cestování kobercem, Shantay pass, lucernu, sirky, jednoklikový teleport pro případ selhání a kdo chce i doporučený Antipoision a Prayer potion.

 

Přepravte se kobercem k branám Sophanemu, kde už čeká Oman. Promluvte s ním a vyberte spodní možnost „I know of a secret entrance…

 

 

Po animaci se vydejte zpět do labyrintu, který projděte stejnou cestou jako poprvé. V klidu dojděte k místu, kde jste našli mrtvého Kallefse a zapněte prayer na Ranged protection. Kousek na sever se už bude pohybovat brouk, kterého hned napadněte. V průběhu boje si bude vyvolávat pomocníky stejné jako jste mohli vidět v labyrintu. Čím dříve tedy brouka zabijete, tím méně oponentům budete čelit. Když brouk zemře, pomocníci zmizí i sním.

 

 

 

Po jeho úspěšném zabití ze země seberte dýku, kterou dropne a vraťse se zpět k nejvyššímu knězi v Sophanemu. Tím je quest u konce a odměny jsou vaše.

 

 

 

Blahopřeji...

 

 

Banka v Sophanemu