Runescape - Největší CZ/SK Runescape fan web - RSko.cz

RSko.cz

Návody, Questy, Příručky,...

Projekty: Platick návody RS07 | Evil tree | Skill boost | Treasure trail | Shooting Star Štýl 1 Štýl 2 Štýl 3 Štýl 4 Štýl 5 Štýl 6 Štýl 7

Loading tip...

Three’s company

Autor článku: Mace Dverji

Ostatní ságy + základní informace: Fremennik Sagas

Požadavky: 6 Dungeoneering (30 Attack, Ranged, Magic)

Zpřístupnění: nalezněte Bear pelt v Frozen floors (1-11)

Odměna: 750 Dung expů, 75 tokenů (3750 Attack, Ranged nebo Magic expů)

Obecné:
V Three’s company ovládáte tři hrdiny – sličnou mágyni (Ariane), nesličného rangera (Ozan) a týpka s mečem (sir Owen). Vaším primárním úkolem je zabít Carna (Abridged verze), jsou zde ovšem i další úkoly, které nejsou nutné k samotnému dokončení ságy, ale jsou potřeba k dokončení Unabridged verze. Popisovat budu průběh i se splněním úkolů pro úspěšné dokončení Unabridged verze (viz tabulka Požadavky a odměny v úvodním článku).

V levé horní části okna vidíte obličeje sira Owena, Ozana a Ariane. Mezi nimi můžete libovolně přepínat volbou Switch.
Kliknutím na postavičku se vám zobrazí tři možnosti – Talk (pro doplnění příběhu), Switch (viz výše) a Wait (postava zůstane stát na místě), respektive Call (stojící postava vás opět bude následovat).

Každá postava má 300 lp, pokud některá zemře, sága končí neúspěšně, dávejte si proto pozor na stav zdraví.
Jedna z možností léčení je switchování – pokud změníte ovládání postavy ze sira Owena na Ariane, tak se Owenovci obnoví 10 lp. Toto můžete opakovat, kolikrát chcete.

Pokud má vámi neovládaná postava málo lp a má v inventáři jídlo, pak jej automaticky sní

Předměty mezi postavami předáváte pomocí Use.

Vaši partneři útočí buď podle svého uvážení, nebo (pokud je) na potvoru označenou pomocí Mark.

Humanoidi (banditi, Carn) se soustředí na vámi ovládanou postavu, zvířata (arctic bears, wolves) na zbylé dva členy vašeho týmu.

Jednotlivé puzzle jsou stejné jako v klasickém dungu, řešení naleznete zde.

Na rozdíl od klasického dungování, postava, která odemyká dveře, nemusí mít klíč – lze odemknout Crimson corner dveře s Ozanem, zatímco klíč má u sebe Ariane.

Také zde neplatí desetiminutová lhůta pro odchod – pokud ze ságy odejdete, ságu dočasně ukončíte a poté si u Skaldruna můžete vybrat, zda-li chcete začít znovu, nebo jestli budete pokračovat od checkpointu.
Fungování checkpointu není úplně jasné – pravděpodobně se vytvoří při každém odemčení dveří příslušným klíčem.

V ságách dále nenaleznete Smugglery.

Pozn.: Rozhovory není nutné číst a většinou je možné je přerušit prostým poodběhnutím (vyjímka je Guard, viz níže). Doporučuji si ovšem veškeré dialogy číst, skutečně se povedly :)

Průběh:
Mapa:

Ocitnete se v místnosti # 1, tedy v base. Zde seberte ze stolu 4 dusk eely.

Přepněte na sira Owena (má nejvyšší defence) a projděte dveřmi na jihu do místnosti # 2.
Tam na vás čekají dva melee banditi (23 cmb), jeden rng bandita (21 cmb) a jeden wolf (27 cmb), které zabijte. Dropnou mimo jiné 2 heim craby a 1 gold charm – heim craby nejezte, budete je ještě potřebovat!
Se sirem Owenem také zvolte Check na Rocky Debris, čímž získáte Novite ore. (Tím jste splnili první část Unabridged verze.)

Přepněte na Ozana a jděte jižně do místnosti # 3. Zde je klasická dungeoneering hádanka – klouzání po ledu. Zde je vzorové řešení, místnost se ovšem generuje náhodně.

Až budete mít otevřeny východní dveře, projděte jimi do # 4 a ihned přepněte na sira Owena. Čekají zde na vás dva rng banditi, které musíte zabít s Ariane a Ozanem – proto na ně co nejdříve dejte Mark, se sirem Owenem mezitím zabíjejte vlka.
Po vyčištění místnosti dejte Ariane dva heim craby a gold charm a zvolte Summon na zdejším obelisku. Vyvoláte Cub Skinweavera, se kterým si s Ariane promluvte. Dozvíte se o Dungeoneering Smithing technikách. (Druhá část Unabridged verze hotova.)

Nadále s Ariane projděte východními dveřmi do # 5 a vyřešte další klasickou dungeoneering rc hádanku.

Poté přepněte na libovolnou postavu a projděte severními dveřmi do # 6. Zdejších Mysterious shades (19 cmb) si nevšímejte, zbytečně byste přišli o veškeré jídlo, pouze zde ze země seberte Green rectangle key.

Vraťte se do base (# 1) a vstupte s pomocí green rectangle key do východní místnosti # 7.

Přepněte na Ariane, pravým tlačítkem klikněte na Pressure pad a nechte tam Owena s Ozanem stát (Wait-Ozan, Wait-Owen). S Ariane zvolte Imbue na Runed door, čímž se dostanete do # 8.

Ariane se tak ocitne v pasti, aby se dostala ven, musíte vyřešit další hádanku. Nejprve na libovolném krystalu zvolte Get-premonition – ukáže se vám, v jakém pořadí se máte kterých krystalů dotýkat (Touch Strange crystal). Get-premonition můžete dát kolikrát chcete a pořadí si zapsat. Celkem se musíte krystalů dotknout šestkrát.

Po odemčení místnosti vezměte Crimson triangle key a vraťte se do base (# 1).

Jděte severně do # 9. Zde zabijte dva rng bandity a jednoho vlka, poté pokračujte východně do místnosti # 10.

Zde uvidíte Zeph rock, který ignorujte. Přepněte na Ozana a promluvte si s Guardem.

Dejte možnost [Charm]. Následně zvolte “Isn't guarding a door in these dungeons a little... redundant?”, “Who put you up to guarding the door?”, “Why are you bothering to guard it?”, tím jej pošlete na brambory a můžete projít do # 11.

Zde vás opět čekají klasické puzzle – sochy, které vyřeště se sirem Owenem.

Po vyřešení jděte severně do # 12, s Ozanem zvolte Wait u Owena i u Ariane a překonejte překážky.

Na jejich konci naleznete Broken longsword, zvolte Investigace, tím získáte Bathus ore. (Třetí část Unabridged verze hotova.)


Jděte o místnost zpět a vydejte se východně do # 13. Zdejší Mysterious shades opět ignorujte a zvedněte ze země pickaxe, poté utečte.

Přepněte opět na Owena a jděte jižně do # 14. Zde zabijte jednoho melee banditu a dva rng bandity.

Pokračujte východně do # 15, kde seberte Gold crescent key a poté si promluvte s Pikkupstix. Přesvědčte jej, aby odešel (cesta do base (# 1) musí být vyčištěna).

Jděte zpět až do místnosti # 9 a zde vykopejte Zeph ore. (Tím jste splnili všechny úkoly pro Unabridged verzi.)


V místnosti # 9 otevřete místnost # 16 a spustí se animace s Carnem a jeho Behemothem.

Po krátkém dialogu jděte dovnitř, kde vás čeká závěrečný boj. Vhodné je nejprve se soustředit na 2 Arctic bears (34 cmb) a teprve poté na Carna (45 cmb, rnger) samotného.
V průběhu boje se vám bude v game okně zobrazovat “The behemoth is getting enraged.”.

Ideální je opustit místnost a chvíli počkat (a doplnit si lp), případně můžete stat na koberci, které značí safe spot. Pokud se neschováte (neodejdete z místnosti), dostanete slušný záhul od Behemotha, který bude shazovat kameny.

Až Carna porazíte, můžete si zvolit jedno ze tří zakončení ságy – zabítí nebohého behemothka (sir Owen), vpuštění na svobodu (Ozan) nebo jeho studium (Ariane).

Tím jste ságu úspěšně zvládli a můžete si vzít odměnu – 750 dung expů a 75 tokenů, pokud jste splnili i Unabridged verzi, tak si můžete vybrat mezi 3750 magic, ranged nebo attack expy.