Runescape - Největší CZ/SK Runescape fan web - RSko.cz

RSko.cz

Návody, Questy, Příručky,...

Projekty: Platick návody RS07 | Evil tree | Skill boost | Treasure trail | Shooting Star Štýl 1 Štýl 2 Štýl 3 Štýl 4 Štýl 5 Štýl 6 Štýl 7

Loading tip...

Autor článku: Sco Angel

Požadované questy a skilly:

The Temple at Senntisten
While Guthix Sleeps
Hazeel Cult
Enakhra's Lament
The Slug Menace
Fairy Tale III - Battle at Ork's Rift
Rocking Out
A Tail of Two Cats
Fight Arena
Level 76 Crafting
Level 77 Agility
Level 76 Mining

Předměty: armour, zbraně na boj, ale o tom až později; catspeak amulet (e), ring of visibility, lopata a chisel (obojí lze najít na místě) a provaz. Doporučuju i antifire potion nebo anti-dragon shield.

Rady na začátek: pravidelně sledujte quest log, abyste viděli postup a současně zjistili, jak máte postupovat dál. Catspeak amulet dostanete od Hild v Burthorpe a za 5 death run vám jej očaruje. Noste po celou dobu questu ring of visibility (nový dostanete od Rasolo, stejně jako v Desert Treasure).

Promluvte si s Sir Tiffy Cashien a souhlaste s pomocí.

Vydejte se na Mos le'Harmless (souhlaste s teleportem přímo na místo), kde v hospodě najdete Sira Tendetha. Promluvte si s nim a se spustí animace. Promluvte si s okolními piráty, jeden z nich (na severu) vám řekne víc o tajemných potvorách. Vyjděte ven z města směrem do džungle. V další animaci je Sir Tendeth zabit ohnivou kouli, která přišla z východu. Je nutné, abyste se schovávali za stromy (nemusí jít o obří palmy, stačí i malé stromky) a směřovali si to na východ, kam až to půjde, až za minihru Trouble Brewing.

Nakonec se dozvíte o tom, kdo stal za útokem.

Vraťte se k Siru Tiffymu a promluvte s ním o podivných potvorách připomínající draky. Spolu s ním se vydáte do knihovny, kde s ním opět promluvte, hlavně na téma o reikarnaci. Povězte, že Robert je vlastně reinkarnovaný Bob a že Stonetoucher jste vy. Po rozhovoru musíte najít Bob the Cat.

Ten se nachází všemožně po RS, měl jsem to štěstí, že byl zrovna v Burthorpe (games' necklace teleport). Pokud jej tam nemáte, musítě použít použít Catspeak amulet (e) a využít detekovacích schopností tohoto amuletu. S Catspeak amuletem (e) pracujete tak, že postupně fouskama měníte směr (sever - severo-severovýchod - seveerovýchod...) a jakmile se koucourovi rozesvítí oči, máte správnou direkci a můžete tím směrem vyrazit. Až jej najdete, promluvte si s Bobem a dostanete obojek. Ten prozkoumejte - zjistíte kód DIRAKS.

Použijte fairy ring - zadejte kód DIR a pak AKS. Dostanete se tak do Kethsi. Tady je nutné najít 4 fragmenty kamene, první se nalézá v hromadě sutin. Po nalezení vyjděte do horního patra.

Použijte obojek na Wall design a vyřešte jednoduchou hádanku.

Otočte na stranu BOB a svislý směr, dále obojek posuňte mezi 3. a 4. pruh, pak to dolaďte směrem nahoru nebo dolů. Získáte tak poznámky, náhrdelník, ruku z kamene a další čtvercový kámen. Kamennou ruku umístěte na poškozenou sochu ve stejném patře a překročte na druhou stranu. Čeká vás mini agility course...

Je nutné dostat se do tohoto místa, kde musíte přeručkovat na druhou stranu. V průběhu najdete pickaxe, který vám umožní cestu k této překážce.

Jakmile se dostanete na druhou stranu, slezte po žebříku dolů.

Proběhněte na konec a naleznete sutiny s dalším (třetím) kamenem a strange device. Vraťte se po žebříku nahoru a pokračujte do vyššího patra. Následně sjeďte po střeše dolů.

Po cestě uvidíte schody do dungeonu, ale tam zatím nechoďte. Pokračujte přes lávku dál a uvidíte poslední sutiny s posledním kamenem.



Vlezte dolů do dungeonu, kolem kterého jste proběhli.

Dveře nejdou ještě otevřít, takže postupně vložte všechny 4 kameny do zdi. Měli byste vždy získat číslo a písmeno. Číslo udává pořadí, písmeno koordinátor. Například v mém případě to bylo GGBH. Vylezte na povrch a klikněte na strange device. To vám vyhodí nějaká písmena. Písmena tu představují koordináty, které nejsou číselné, ale písmenkové. Proběhněte se po okolí a snažte se získat na strange device stejný kód jako z dungeonu. Až najdete správné místo, tak použijte spade a získáte klíč.

Oděmkněte zamčené dveře v dungeonu a seberte v rohu místnosti svitek s novým spellem a z bookcase knihu pro Sir Tiffy.

Prolistujte knihu a hurá zpátky za Sirem Tiffym, se kterým si promluvte.

Pošle vás do Falador hradu, kde si máte promluvte s Akrisae. Proklikejte rozhovor. Je nutné abyste dostali 4× teleorb a Arrav´s heart. Ali the Wise vás pošle za Azzanadrou v Digsite.

Promluvte si s ním a dostanete 4 beacony. Nyní se vydejte do ledové pevnosti ve Wildu.

Buď tam doběhnete skrze wild, nebo se projeďte lodí poblíž hunting spotu, kde se loví Kyatti (blízký fairy ring kód DKS).

Jakmile se dostanete k ledové pevnosti, tak se vydejte po okraji na jih, přelezte přes sloup a šup do jeskyně. V další části jsem se nechal teleportovat rovnou do pevnosti - stačí, když poběžíte k undead broavovi. Po teleportu prohledejte postel, najdete chisel a spade. Na podlaze je pak jedno místo, kde chiselem vydloubnete kachli a lopatou se pak prokopete ven.

Abyste se dostali do hradu (nikoliv do vězení), tak venku zabte Armoured zombie, který dropne dekódovací proužky a kód. Těmi stejně jako v Curse of Arrav otevřete přední dveře do pevnosti.

Uvnitř prohledejte bednu a najdete další kód, kterým otevřete západní dveře v dolním patře.

Po překonání dveří opět prohledejte bednu a získáte další kód. Vydejte se po východních schodech nahoru.

Pomocí kódu otevřete dveře do relikviáře, kde zničte Black prism. Pokud se vám možnost Break nezobrazuje, znovu prolistujte Diary a všechny tři dopisy, které jste dostali.

Další část questu vyžaduje abyste se vyhýbali undead broavům, jinak budete teleportováni do vězení. Vaším úkolem je umístit 4 beacony a Arrav´s heart. Vyjděte z pevnosti.

Západní a východní beacony.

Severní a jižní.

Umístění všech 4 beaconu - je nutné, aby beacony byly naproti sobě. Pokud se vám objeví tato hláška, pak jste správně umístili oba beacony.

Srdce umístěte na kámen jižně od Ritual marker.

Úplně na severozápadě přivažte lano ke stromu a slezte dolů. Východně opět prolezte ke steel a iron dragonům a uprostřed vlezte do ledové pevnosti (viz Temple of Senntisten).

Dostaňte se do dolních pater pevnosti kolem ice/waterfiendů. V jihovýchodní/západní části dolních pater najdete na zemi heat globe.

Jděte zpět na plošinu s undead broavy. Od Ritual marker se dejte na jiho-jihovýchod. Pokud máte ring of visibility, tak byste měli vidět Shadow Pedestial.Východněji je mág Morovia. Promluvte si s ním a pak se vraťte k pedestialu, kam umístěte heat globe. Než se vydáte dál, je nutné se připravit na finální souboj - vezměte si melee armor, zbraň, 2-3 flašky prayer potion (dle prayer lvl), jídlo (sharci a lepší), unicorn či nosič jídla. Netřeba brát extreme potiony, vaše staty budou +190 lvl. Až budete připravení, vstupte do jeskyně na jihu, kde se dotkněte Stone of Jas (nachází se jižně od vchodu).

Po animaci na vás čeká první soupeř, Khazard. Mage protect vás 100% ochrání, horší je to ale s monstrem Bouncer, který vás bude zraňovat. Snažte se nalákat blíže k spřátelenému Mahjarratovi, který jej zabije.

Po Khazardovi přijdou 2 ledoví titáni - na ně stačí melee protect a občas utíkat před Lucienovým útokem (alespoň o dvě pole), který vás, pokud se mu nevyhnete, několikrát za sebou zraní za 100+. Ice titáni vás mohou zmrazit, je nutné klikat pryč od daného místa, abyste se osvobodili. Držte si LP vysoko, pokud Lucien použije svůj útok a vy jste zmrazeni, může jít o prakticky jistou smrt.

,

Pak přijde armáda Ice démonů. Tady jsem použil mage protect, kromě zmrazování dovedou vyčarovat "ledové vězení" z krystalů, které vám znemožní utíkat před Lucienovým útokem. Proto doporučuji po každém "vězení" kousek poodběhnout, abyste nebyli zablokováni úplně. Pokud to nestihnete, vždy můžete krystaly rozbít. Po zabití těchto dvou démonů přijde další vlna.

Nejdříve porazte Armoured Zombie (soustředí útok na Barrows bratry, stačí tedy uhýbat Lucienovu útoku). Pak přijde Arrav, toho se snažte nalákat k jeho srdci - musíte získat jeho pozornost, takže do něj mlaťte, dokud se k vám neotočí. Po nalákání k srdci si s ním promluvte a zaútočí na jednoho z Mahjarrat.

Dále na vás Lucien pošle ledové monstrum (cmb 450), kterým se ovšem nemusíte zabývat. Mezitím dojde k poškození beacon. Běžte na jih, kde posbírejte 4 beacony a sestavte z nich 1 funkční, který dejte na strom. Pak následuje animace, kde se objeví Dragonkinové, kteří už dodělají svou práci. V části, kdy jste v Draynoru proběhněte městem a na onec si promluvte s Dragonkiny. Poté budete teleportováni k Siru Tiffymu, se kterým si promluvte a dostanete odměnu.

Bonusové prvky po questu najdete zde.