Runescape - Největší CZ/SK Runescape fan web - RSko.cz

RSko.cz

Návody, Questy, Příručky,...

Projekty: Platick návody RS07 | Evil tree | Skill boost | Treasure trail | Shooting Star Štýl 1 Štýl 2 Štýl 3 Štýl 4 Štýl 5 Štýl 6 Štýl 7

Loading tip...

Autor článku: Sco Angel

Požadované předměty: jídlo + ranger zbraně na finální souboj

Požadované skilly:
Level 74 Firemaking
Level 76 Constitution
Level 64 Agility

Pár rad na začátku:

- v dung nemůžete zemřít
- vemte si dostatek jídla
- když vám dojde jídlo, portněte se do banky a pak budete pokračovat tam, kde jste skončili
- smrt firemakeru neovlivní nijak hru ani odměny

Quest začíná na jihu od Eagle´s peak.

Promluvte si s kýmkoliv před jeskyni a souhlaste s zahájením questu.

Běžte k ohni a brzy se ozve jeden z firemakeru, kteří vám dají zapalovač. Vaším úkolem je zapálit oheň a udělat obrazec šipky směřující ven.

Pokud se vám podařilo sestavit obrazec, propadnete se dolů, zapalte ohniště a seberte deník na podstavci. Proběhne rozhovor, kde se ozve tajemný hlas a posedne jednoho z firemakeru, který zabije jednoho ze skupin. Znovu zapalte oheň a pokračujte novými otevřenými dveřmi. Pozn. v deníku je zaznamenán další obrazec.

Další obrazec vyřešíte takto...následně začnou padat kameny. Můžete sbírat po jednom a nashromáždit na východě, abyste si udělali schody do další místnosti. A opět zapalte ohniště, seberte deník a znovu rozhodněte, kdo z firemakeru je posedlý. Pokud někdo z nich zemře, tak se nic neděje, nemá to vliv na odměnu nebo průběh questu. Posedlým je Twig, které svažte na sloup a pokračujte dál.

Seberte žlutý a červený prášek, mixováním měníte barvu ohně. U zapalovače (pitch can) jsou 2 volby, make fire a make fire here, make-fire zapaluje oheň před vámi a postavička se nepohne, make-fire here zapálí oheň v místě kde stojíte a pohnete se. Až splníte úkol, objeví se ohnivá stěna, je nutné se tomu vyhnout a dojít k východu. A opět místnost, kde zapalte oheň a rozhodněte kdo z nich je posedlý a pak svažte toho, kdo si myslíte, že je posedlý. (Sera)

Od začátku se dejte doleva, kde přeskákejte mosty až k dalšímu ohništi, který zapalte a současně aktivujte tlačítko a vyjede sloup napravo a opět ohniště s tlačítkem na sloup...takto pokračujte a poaktivujte si tlačítka. Jen se vyhýbejte ohni i lávě.

Seberte si žlutý a červený prášek. Postupujte podle obrázku a opět se objeví ohnivá stěna, úkol je stejný jako předtím, dostat se k východu. (modrý prášek nepotřebujete)

V této místnosti se máte vyhýbat ohnivým orbům, jako překážky jsou tu ohnivé stěny, které vyvoláte zapálením oleje u stěn místnosti. Ohnivá stěna vás ochrání před určitým druhem orbu, no některé mohou deaktivovat oheň, tak je nutní utíkat a aktivovat. Cílem je přežít několik vln ohnivých orbů. Po této místnosti opět sebrat deník a rozhodujete, kdo je posedlý.

Posbírejte modrý a červený prášek, poskládejte obrazec jak je na obrázku a dostanete svolení projít průchodem. Zapalte ohniště a seberte louč.

Je dobré s sebou mít nějaké to jídlo a pak se vydejte na cestu. Nemůžete běhat v průchodu a bude vás honit stín.

Na konci je už poslední kus deníku a pak svažte všechny přeživší a sejděte po schodech dolů, kde se utkáte s Char. Než ale půjdete na finální souboj, tak si připravte ranger zbraň, dostatek šípů/boltů, jídlo a kdo má malý agility, tak energy restore.

Smyslem je, abyste zapalovali oheň pomocí pitch can, každý oheň = 100 damage, pokud uděláte 10 ohnišť, budete zraňovat 1000 damage. Takže si rozdělte třeba 8 ohnišť, pak začnete po ni střílet a postupně zapalujte další a další, protože ty předchozí začnou zhasínat. V žádném případě se nesmíte dostat do kontaktu s ni, jinak občas se dostane do zuřivosti (poznáte, že okolo ní je světelná aura), tehdy do ni nestřílejte, jinak vás to bude zraňovat, buď počkáte až se uklidni nebo ji nalákejte do vody. Okolo vás budou poletovávat orby, ty mohou poskytovat určité bonusy, ale vesměs to není kdoví jak extra. Seberete je tak, že je nalákáte do svých ohnišť. Jak boss bude mít 1/2 HP, tak se objeví ohnivé stěny, ty vás mohou tvrdě zranit, ale vždy mají škvíru abyste vás nezranili.

Po porážce si s ni promluvte a pak vyjděte dveřmi ven, kde zakončíte quest. Pokud se vrátite zpět, znovu si promluvte s Char a bude vás trénovat v firemaking.